جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

از میان روزمره ها

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ

خوشبحال شما که دختر نیستید و خانه مادری ادامه حیات نمی دهید .

مجبور هم نیستید دکتر آز نگاه کنید.نه که خودتان بیننده باشید ، نه . مادرتان نگاه کند و شما هم مجبور باشید به برنامه ای که گوی سبقت از همه برنامه ها ربوده اجباری گوش دهید . 

دکتر ترک تبار آمریکایی که شوق و نهایت آمال زنان میانسال است . با اندام لاغر و ورزیده و کول بودن مدل آمریکایی که به فکر همه چیز زنان هست . 

از توالت و مدفوع و گاز معده تا قلب و ریه و افسردگی و مسایل جنسی. 

مردی که هربار با قرعه کشی زنی از میان تماشاچیان  را به صحنه برنامه دعوت می کند که بدون استثنا می آیند وبغلش میکنند و دستمالی میکنندش و لبهاشان رامیلیسند . 

مادرم با ظرفی از تنقلات می نشیند جلوی تلویزیون و انگار که خدا را از صفحه میبیند بدون پلک زدن از آ تا ی برنامه را نگاه می کند و همین الان هم که اعتراض کردم صدای تلویزیون را کم کند نگاهی حاوی ۷ - ۸ فحش نثارم کرد تا من هم فحشهای چیزدارتری نثار شبکه بکنم ، چون برنامه همینجا به پایان نمی رسد.

از فردا مادرم شرح کاملی از تعداد و محتوی و شکل مدفوع و ادرار گزارش زنده میدهد و با عطسه و سرفه و درد عضله هرقسمت ازبدن بیماری ای که دیروز از تلویزیون پخش کرده را میگیرد و خودش را بسرعت به اولین کلینیک و پزشک میرساند . 


عزیز من پخش نکنید .

بجایش ورزش در منزل پخش کنید . 

آشپزی  و  هنر پخش کنید 

ولی آنقدر درد و مرض و بیماری پخش نکنید .حتی اگر مجری اش  دکتر آز باشد.



  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی