جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

ذهنی و عینی

پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

داشته های زندگی من مثل وجود خدا است .

ظاهرا دیده نمیشه ولی یه گوشه ای  حضور داره بدون اینکه کاری بکنه واسم . 

مثلا یه پدر دارم که سال تا سال نمیبینمش . 

یه مردی هست که دقیقا نمی دونم زنش هستم. نیستم ،

یه خونه ای هست اسما مال منه ، هنوز سندش رویت نشده ...

 خلاصه اینکه میترسم بفهمم من مثلا فکر می کنم این دنیا دارم زندگی می کنم ، اما واقعا مردم ...

  • Jahan Jan

نظرات (۱)

  • ف. ابراهیمی
  • فکر میکردم خدا فقط برای من کم رنگ شده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی