جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جانا دلم چو عود بر آتش سوختی

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ب.ظ

مرقوم نمود:«ولی من واقعا دلم برات تنگ شده قربان » 


میگویند بزرگ‌ترین آتش سوزی هارا با یک سطل آب هم می توان خاموش کرد ، به شرطی که به موقع از آن استفاده کنید .

«به موقع »انجام دادن کارها خیلی مهم است.به موقع گفتن دوستت دارم ، به موقع گفتن دلتنگت هستم ، به موقع آمدن ها ، به موقع رفتن ها ، به موقع جدا شدن ، به موقع حرف زدن ،به موقع محبت کردن و...

هرکدام از اینها به موقع که نباشد گاه بی فایده اند ، گاه اثری عکس انتظارمان را دارند . 

خیلی آتش ها به جان و زندگی کسی که می افتد ، سطل آب را آن یک نفر به موقع نریخته . 

 

  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی