جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

مازوخیستی معطوف به عشق

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ق.ظ

رابطه ما ابتدا شبیه رابطه‌ی بَنِر و عمو جغد‌ شاخدار بود : 

عمو جغد شاخدار: بنر برو، این‌جا نمون.
بنر: نمی‌تونم، تو گرسنه‌ته، حالت خوب نیست.
عمو جغد شاخدار: بنر لطفا برو، فقط برو.
بنر: حداقل بیا یه گاز از دم من بزن، عمو جغد من تو رو دوست دارم.
عمو جغد شاخدار: نمی‌تونم بنر، زودتر برو.
بنر: من نگاه نمی‌کنم، بیا یه گاز از دم من بزن.


الان هم که دوساله دم ندارم !

  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی