جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

وین هم قبول کن که به جان دوست دارمت

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۲ ق.ظ

۱. می‌دانم نمی‌دانی

چقدر دوستت دارم

و چقدر این دوست داشتن همه چیزم را

در دست گرفته است

می‌دانم نمی‌دانی

چقدر بی‌آنکه بدانی می‌توانم دوستت داشته باشم

بی‌آنکه نگاهت کنم

صدایت کنم

بی‌آنکه حتی زنده باشم

می‌دانم نمی‌دانی

تا بحال چقدر دوست داشتنت

مرا به کشتن داده است ...


حافظ موسوی



۲. اگر جویای احوال من باشید، هر روز و شب و هر لحظه، مشغول دوست داشتن شما هستم...





  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی