جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

عبادت به اخلاص نیت نکوست

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

بیست دقیقه مانده به هفت صبح بیدارشدم، صبحانه گذاشتم، تا۹ صبح بانک بودم، سه ساعت و نیم جلسه کانون زنان و نامه نگاری،اقدامات انجام شده و پیشنهادات و...

ظهر خانه آمدم یک و نیم بود نهار پختم، مادر را حمام بردم، فرستادم مطب پزشک، رفتم کلاس پیلاتس که اینروزها کار نامرتبشان کرده، بعد وقت یک ماه قبل را الوعده وفا کردم موها کوتاه و مرتب شد ، خرید کردم رسیدم خانه بیست دقیقه به یازده شب بود شام پختم نماز ها همه قضا ،! 

خواستم بگویم آنها که به فخر ا. نمازهای صد رکعتی و عبادات صبح تا شام می گویند لابد کار ندارند، که مگر کار عبادت نیست ورسول الله نفرمود که  اَلْعِبادَﺓُ عَشَرَﺓَ اَجْزاءٍ تِسْعَـﺔٌ مِنْها فی طَلَبِ الْحَلالِ. عبادت ده جزء است که نه جزء آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است.


حالا چرا بیدارم؟

ماشین لباسشویی لباسهارا بشوید پهن کنم و بخوابم. فردا هم مثل امروز، با حذف ورزش!

  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی