جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

چنان بگو که بدانم

شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۲ ق.ظ

۱. چند مرتبه است که خواب می بینم آقای ح را در مکان های مختلف میبینم.هربار شخص دیگری حضور دارد و او از من رو بر می گرداند...

دیشب در خوابم آمده بود و پسری کنارش بود، فکر می کردم کسی اگر نبود شب، کمی کنارش مینشینم و سرم را روی شانه اش می گذارم ... همین برای مدتها بس است ...



۲. دختر یکسال هنوز نگذشته از ازدواجش ، آمده مشاوره و برای سوال چرا تصمیم به جدایی داری؟ 

می گوید انقدر  بابت فلان بگیرم و آنقدر بابت بیسار و غیره و ذلک... وضعم خوب می شود و فلان قدر پول دارم....



۳. آیا کار عبادت محسوب می شود ؟ 


  • Jahan Jan

نظرات (۲)

  • شبکه جامع تبلیغات آنلاین
  • سلام.

    با توجه به وبلاگ مفید و زیبای شما

    به صورت رسمی جهت همکاری و کسب درآمد عالی دعوت می شوید.

    در این سایت شرایط ویژه و منحصر به فردی را برای شما در نظر گرفته ایم.

    http://Dnis.ir
    بسته به هدف بعله میشود .
    پاسخ:
    کسب روزی حلال
    راستش بخاطر کار و مشغله و محیط که متناسب نماز خواندن در میان عموم نیست، اهمال و تاخیر دارم. 
    خودم راهم با همین سوال آرام می کنم 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی