جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

هر دمی با منت عتابی بود

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۲ ق.ظ

گر بپرسندم ، سه چیز نام ببر که در دنیا بیشترازهمه بدت می آید ، دومی گریه است  اولی هم  انتظار ، سومی هم نمی گویم . 

حالا این متنفر از گریه که این اواخر احتمالا به علت بالا رفتن سن و سال بیشتر گریه می کند که منجر به قرمز شدن دماغ و مصرف دستمال کاغذی ازبرای پاک کردن آبهای روان صورت و باقی مخلفات است ،  قصد داشت بگوید که ، آین آه و ناله ها که تا تق به توق میخورد آقایان به عنوان سلاح اتمی نسوان از آن نام می برند و چقدر هم به آن اهمیت می دهند ، تلاشی برای غنی سازی اش نمیشود . 

 این غدد و هورمونهای مترشحه که زنها سه هفته در ماه با پایین بالا شدنشان درگیرند اگر چند ماهی مهمان بدن آقایان بود به جرات میگویم نسلشان منقرض شده بود . 

حالا اینها را گفتم باز که بگویم چندبارامروز چشمم خورد به پیغام « آقاش» که تاکید کردند دلتنگمان اند و  ربطی به هورمون ندارد .

یکبار جمله ای گفته بودم که ایشان قسمت دومش را در ذهن نگه داشتند ، که غلط بود اگر قسمت اولش را کنار قسمت دوم جمله نگذارند . 

 گفته بودم چون از ابراز احساساتتان خبری نیست مرا ، باید امیدوار باشم کی هورمونهاتان ترشح شود ، مگر  به لیلی ، میلی نیز پدیدار شود . حالا از آن روز «آقاش »بحث دلتنگی و ابراز آن میشود ، پیغام می دهند که اشتیاق هست آن هم  بی ربط به هورمون .

که البته همین نیم خط در نوع خودش ، یک گپ و گفت عاشقانه محسوب میشود . 

 

  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی