جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

منم بیمار و دل بیمار دیگر

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

بنظرم کل استخوان و مفاصل و پوست و ماهیچه و رگ وخون که میشود جسم را، روح سرپا نگه می دارد .

چند روزی که خوش نیستم ،که دراصل میشود سه روز ، گرچه خودم را با کارهای سرگرم کننده  مشغول کردم و تنها نماندم ، اما در انتها ، تب کردم و نفس کشیدن سخت شده برایم. سرما نخوردم ،  اما ریه هایم خس خس می کند ، توان انجام کار ندارم و حتی یومیه هایم از ظهر تعطیل شده ،بس که بی حالم.ت ب دارم و چشمهایم درد می کند ...


اینها را گفتم که بگویم روح غمگین باشد ، بدن دیگر حرف گوش نمی دهد ، مثل آیینه ای منعکس می کند هرچه در نهانگاه جانتان می گذرد.

  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی