جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

وی دل اگر عاشقی روی ز مهرش متاب

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۱۵ ب.ظ

آقای« ح» انگار ازسفر بهمراه خانواده برگشته به خانه و حتما اول نگاهی به گوشی انداخته و با دیدن نو کال و نو مسیج  وبعدتر با دیدن نو ایمیل و نو پیغام ، باخودش گفته عهه! بعد هم ساعت نه شب روز سه شنبه یک سوک سوک کرده و پیغام سه کلمه آی گذاشته که یعنی آمدم سر زدم . 

من هم ده دقیقه بعدش اپلیکیشن تله پاتی ام با ایشان فعال شد و رفتم سر زدم به تبلت ، دیدم بعله . سر زده . ولی هنوز امروز که دهمین روز عید است نه پی غامی فرستادم نه پس غامی !

این یعنی آتش دلتنگیم خاموش شده، با درست ترش خودم یک کپسول آتشنشانی محتوی کف فشرده را خالی کردم روی دلتنگی تا کاملا از خاموشیش مطمئن شوم . 

بقول آقاشون حافظ کشش چو نبود از آن سو چه سود کوشیدن ، بنا براین هرگونه تحرک و تلاش جهت یار را همچون اوضاع اقتصادی مملکت محروسه در سکوت غرق نمودیم .

این هم یعنی زنان مهربان که خشمگین نمی شوند را به مرز خشم نرسانید ، به مرز هرکاری که بکنید بگوید خب که چی؟! 

اگر این خشم و خب که چی ؟! را تا امروز نچشیده اید، توصیه می کنم نچشید . 

  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی