جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

بیا و بگو که تو هم دلتنگی

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ق.ظ

دلم میخواهد زنگ بزند و بگوید دلم برایت تنگ شده. 

مثل همیشه درجواب احوالپرسی من بگوید: اگر آبرویی از خوبی نرود شکر، خوبم. 
دلم برای شنیدن صدایش پر می کشد. 
دلم برای خنده ها و صدای بم خش گرفته اش پر پر می زند...
دلم حتی برای پیام های نیم خطی اش که به سبک تاریخ بیهقی است و خودت نباید تفسیرش کنی ته دل، تنگ شده است. 

بگویمش عزیز دلم آدمی فقط به آب و نان و نفس کشیدن زنده نیست.آ دمی به آدم زنده است، به عشق زنده است، به آدمی که عاشقش است زنده است...
دلم می خواهد حالا کنارم خواب بود و من درتاریکی شب به صدای نفس هایش گوش میکردم و به خطوط چهره اش نگاه می کردم، به دستهایش که روی سینه گره خورده بود... پشت که می کرد و نفس عمیق می کشید آرام پاهایم را به پاهایش می پیچیدم و شانه اش را می بوسیدم...

تشنه شنیدن فقط صدای یک نفر ازمیان میلیاردها انسان درجهان باشی و امری چنین ساده و بدیهی، اینقدر دور و بعید باشد...

خداوندا پناه می خواهم ازفراق ...
  • Jahan Jan

نظرات (۱)

تشکر مطالب عالی هستن اگه خواستید به سایت ما هم سر بزنید : دانلود آهنگ جدید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی