جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

جان جهان

ما فراموش شدگان جدا افتاده از خویشیم، که دیگر سراغی از ما نمی گیرند.

در باب زندگی

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۱۰ ق.ظ

۱.در پس آن خداحافظی معمولی

جدایی ابدی نهفته بود

خورخه لوییس بورخس



۲.می‌گویند قطع رابطه همیشه سنگین است، اما کسی که عاشقِ کسِ دیگری است، به طور واقعی غمگین نیست. آدم ممکن است احساسِ گناه کند و از تنگنای پیش‌رو بهراسد و در رنجِ آن‌کس که ترک شده شریک باشد، اما عاشقی تام و تمام است. حتا تمامیت‌خواه است. همه‌ی کارها و فکرهای انسان را در بر می‌گیرد. از این رو، نیروی ویرانگرِ‌ آن پوشیده می‌ماند

از کتاب تصرف عدوانی
لنا کریستین آندرشون | ترجمه: سعید مقدم



۳.این زندگی‌ که من را می‌بلعد، کامل نشناخته بودم. و چیزی که من را از مرگ می‌ترساند این‌ است که یقین دارم زندگی، بدون من سپری خواهد شد

آلبر کامو

  • Jahan Jan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی